Great, she was done quickly and professionally. I will definitely return.
Behandeling door Lizzy
Bethan•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Hier al 2 keer mijn nagels laten doen en alle twee de keren top gedaan! Ze is heel goed in haar vak en doet je nagels heel mooi en precies hoe jij wilt. Super attente en lieve dame ook!
Behandeling door Lizzy
Renee•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom er al jaren, aanrader!!
Behandeling door Lizzy
Margriet•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne ontvangst, lekker kopje koffie en de behandeling was prima. Niets op aan te merken. In eeer nieuwe afspraken gemaakt.