Goede behandeling. Ben nu een aantal keer geweest en steeds tevreden met het resultaat.
Behandeling door Lizzy
P. van Beek•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd fijn om bij Lizzy te komen. Ga altijd tevreden de deur uit.
Behandeling door Lizzy
Ruth•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn wimpers zien er altijd weer supermooi uit!
Behandeling door Lizzy
Dieuwke•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Iedere 3 weken laat ik mijn nagels doen bij Lizzy en iedere keer ben ik erg tevreden over het resultaat. Lizzy is professioneel en zorgt altijd voor een fijne en gezellige sfeer. Tussendoor geeft ze tips over de verzorging van de nagels.
Zeker een aanrader voor iedereen die zichzelf mooie nagels gunt :)