Leuke, sfeervolle, kleine salon. Goede behandeling en mooi resultaat. Lizzy is erg vriendelijk.
Behandeling door Lizzy
Cindy•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Aanrader!
Behandeling door Lizzy
Gaby•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd top!
Behandeling door Lizzy
Wendy•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Mega blij met mijn mooie lila gelnagels. Ik was voor het eerst in de salon en ik kom zeker nog eens terug. Nagels zijn heel mooi gelakt en het blijft tot nu toe heel goed zitten.