Iedere 2 tot 3 weken laat ik door Lizzy mijn nagels doen en iedere keer weer is het een feestje! Ze is professioneel in haar werk en zorgt altijd voor een gezellige sfeer. Echt een aanrader.
Behandeling door Lizzy
Marielle•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldig en goede service!
Behandeling door Lizzy
Margriet•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijne en goede behandeling. Blij met het resultaat!
Behandeling door Lizzy
Robin•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Was weer top!
Behandeling door Lizzy
Chantal•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Gezellig en mn nagels zijn altijd mooi als ik weer ga!