Lizzy is erg kundig en gezellig, de salon ziet er tiptop uit en mijn nagels ook. Tot snel!
Behandeling door Lizzy
Annemiek•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Wimperlifting en verf
Behandeling door Lizzy
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Lizzy is erg aardig en gezellig, en ik ging weg met prachtige nagels en wenkbrauwen :-)
Behandeling door Lizzy
Inge•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Lizzy was heel erg lief en gezellig en ik werd fijn ontvangen. Je moet best een tijdje liggen voor een wimperlift maar je ligt gelukkig lekker en de tijd ging heel snel dankzij Lizzy.
Ik ben heel erg blij met het resultaat.
Zou deze salon zeker aanraden en ook zelf kom ik graag terug.