This is the second time I come here and I'm really happy with the result!
Behandeling door Lizzy
Kristina•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer hele mooie gelakte nagels. Heel tevreden over kleuradvies en gezelligheid !
Behandeling door Lizzy
LD•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
The bestas always, thanks Lizzy!
Behandeling door Lizzy
Lucy•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie salon en Lizzy is enorm vriendelijk. Raad het iedereen aan!
Behandeling door Lizzy
Joy•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele mooi en gezellige salon, Lizzy is een lieve vrouw en ik voelde me er goed op m’n gemak.
Helaas is wel de nagellak los gekomen bij twee nagels na een paar dagen al. Daarom was het eenmalig voor mij.