Gek op silvia! En kom altijd nog graag langs! Ook al woon ik intussen niet meer in de buurt.
Behandeling door Silvia•Facials / Gezichtsbehandelingen
Iris•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Nikki was erg vriendelijk en nam alle tijd voor de behandeling, ik ben erg fijn geholpen,
Behandeling door Nikki•Wenkbrauwen - threaden
Marian•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Prachtige zaak die geleid wordt door een zeer vakkundige en zeer prettige dame. Elke keer is het een feest om bij sylvia te zijn. Nog nooit ontevreden geweest