Fijne plek voor een ontspannende behandeling. Silvia is deskundig en zorgt dat je je op je gemak voelt. M’n huid is weer opgeknapt en kan er weer tegen aan! Zou aan iedereen aanbevelen!
Behandeling door Silvia•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Eline•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer zorgvuldige behandeling en buitengewone prettige sfeer
Behandeling door Silvia•Facials / Gezichtsbehandelingen
Anoniem•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Tot de volgende Xx
Behandeling door Silvia•Bindweefselmassage
Esther•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Top!
Behandeling door Silvia•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Sofia•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Fantastisch. Durf bijna niet aan te raden omdat ik bang ben dat het er dan zo storm loopt dat ik zelf niet meer kan komen!
Behandeling door Silvia•Facials / Gezichtsbehandelingen