Was fantastisch, de volgende afspraak staat in de agenda!
Behandeling door Silvia•Bindweefselmassage
Esther•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
De eigenaresse behandelt met aandacht, geeft goede adviezen en neemt alle tijd. Heel ontspannen sfeer, fijne producten. Je huid straalt na de behandeling! Na het harsen amper rode plekken. En de kleur van mijn wenkbrauwen is perfect. Het verven van de wimpers is ook goed gelukt maar door mijn korte wimpers amper zichtbaar.
Behandeling door Silvia•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Elles•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Silvia heeft veel ervaring en weet waar ze over praat. Ik geef me graag over aan haar super fijne behandelingen.
Behandeling door Silvia•Facials / Gezichtsbehandelingen
Sylvia•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke behandeling op top niveau.
Ik kom snel terug.
Behandeling door Silvia•Facials / Gezichtsbehandelingen
Annemieke •meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel tevreden.. kom er graag!
Behandeling door Silvia•Facials / Gezichtsbehandelingen