Ik kom hier al jaren; de producten zijn zeer goed, de salon is mooi (verwarmende stoel!) en Sylvia voert al haar behandelingen deskundig en met zorg uit. Absolute aanrader!
Behandeling door Silvia•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
KM•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd fijne behandelingen!
Behandeling door Silvia•Wimpers en/of wenkbrauwen verven