Silvia is heel rustig, grondig en vol aandacht voor je huid. Geeft proactief advies en zorgt voor een ontspannen sfeer. Harsen was niet vervelend (temperatuur) en mijn gezicht ziet er stralend uit. Heel tevreden!
Behandeling door Silvia•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Elles•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd heerlijk!
Behandeling door Silvia•Facials / Gezichtsbehandelingen
Annemiek•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Silvia is een hele fijne lieve rustige vrouw die de tijd voor je neemt en goed kijkt naar de conditie van je huid en de behandeling die daar het beste bij past. Echt heel ontspannen.
Behandeling door Silvia•Facials / Gezichtsbehandelingen
Melanie Mulder•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect
Behandeling door Silvia•Facials / Gezichtsbehandelingen
Daniel van der Torre•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Allerbeste
Behandeling door Silvia•Facials / Gezichtsbehandelingen