Wenkbrauwen epileren en verven. Uitstekende behandeling, nauwkeurig en vriendelijk. Ben blij een goede salon gevonden te hebben.
Behandeling door Silvia•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Christianne•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Nikki is sweet and did an amazing job.
Behandeling door Nikki•Wenkbrauwen harsen
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Salon is prachtig, heel comfortabel, oase van rust. Behandeling altijd met aandacht en professioneel. Silvia heel aardig en deskundig. En eerlijk. Producten worden niet opgedrongen en zijn van betaalbaar tot prijzig. Cadeau aan jezelf.
Behandeling door Silvia•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Elles•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijne behandeling met eerlijk en professioneel advies!
Behandeling door Silvia•Facials / Gezichtsbehandelingen
Annerijn•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele duidelijke uitleg in wat ze doet wanneer en hoe, super zorgzaam en fijn!
Behandeling door Silvia•Facials / Gezichtsbehandelingen