Fijne behandeling en heel goed resultaat. Mijn wimpers zijn heel mooi zwart.
Behandeling door Nikki•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Een stralende huid en altijd heel erg gezellig!
Behandeling door Silvia•Facials / Gezichtsbehandelingen
Sophie•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne omgeving , met aandacht de gezichts behandeling gehad .
Goede adviezen gekregen
Dankje Silvia en tot de volgende keer.
Behandeling door Silvia•Facials / Gezichtsbehandelingen
Wilma•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor mij was het de eerste keer - het voelde erg goed en Silvia is ontzettend kundig en aardig!
Behandeling door Silvia•Bindweefselmassage
Kim•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Sylvia laat je met een heerlijk gevoel de salon verlaten en je huid werkt nog twee dagen aan een super herstel Alles wat je van een behandeling mag verwachten.