De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,9
1164 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Fijne behandeling en heel goed resultaat. Mijn wimpers zijn heel mooi zwart.
Een stralende huid en altijd heel erg gezellig!
Fijne omgeving , met aandacht de gezichts behandeling gehad . Goede adviezen gekregen Dankje Silvia en tot de volgende keer.
Voor mij was het de eerste keer - het voelde erg goed en Silvia is ontzettend kundig en aardig!
Sylvia laat je met een heerlijk gevoel de salon verlaten en je huid werkt nog twee dagen aan een super herstel Alles wat je van een behandeling mag verwachten.
84
1
84
85
86
146
86