Hele fijn behandeling gehad, heel erg aardig en fijn geholpen!
Behandeling door Silvia•Acnébehandeling
Lara•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Een intense heerlijke behandeling.
Behandeling door Silvia•Facials / Gezichtsbehandelingen
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Een heerlijke behandeling gehad. Heerlijk ontspannen en mijn huid straalt! Wimpers en wenkbrauwen ook gekleurd, erg mooi en subtiel gedaan.
Behandeling door Silvia•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Britt•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke behandeling gehad! Voor herhaling vatbaar. En genoeg keuze!
Behandeling door Silvia•Facials / Gezichtsbehandelingen
Mark•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Zonder Botox of fillers ben je na een behandeling bij Silvia 10 jaar jonger. Heerlijke producten, een zachte gladde huid, een zachte warme stoel fijne (bindweefsel-)massages en als herboren kom je bij de lieve Silvia vandaan.
Kan niet beter.
Behandeling door Silvia•Facials / Gezichtsbehandelingen